ULTRA LA PLUS MS LDF-4
Ultra LA Plus MS LDF-4
Speedol Ultra LA Plus MS LDF-4, düşük emisyonlu, EGR (Egzoz Gaz Sirkülasyon Sistemi), DPF (Dizel Partikül Filtre Sistemi) ve DOC’s (Dizel Oksidasyon Katalist Sistemi) sistemler için tasarlanmış dizel motorlarda etkin koruma ve yüksek performans sağlayacak şekilde formüle edilmiş, düşük küllü (low ash) katıklar ve yüksek performanslı sentetik yapılı baz yağlarla harmanlanmış tam sentetik dizel motor yağıdır.
Kullanım Yeri
EGR(Egzoz Gaz Sirkülasyon Sistemi), DPF (Dizel Partikül Filtre Sistemi) ve DOC’s (Dizel Oksidasyon Katalist Sistemi) sistemli yeni nesil araçlarda kullanılır. Ayrıca API SN performansına kadar istenen benzinli motorlarda da kullanımı uygundur.
Özellikleri
- Eksiltmeye Karşı Üstün Direnç: Sentetik olması ve özel formülü dolayısıyla yağ eksiltmesi minimal düzeydedir, yağ değiştirme periyotları uzundur.
- Yüksek Dispersan Özelliği Yakıt Tasarrufu: Dispersan özelliği sayesinde kirlilikleri dağıtıp, bünyesinde askıda tutarak motor parçalarındaki yağlama kanallarının sürekli temiz ve açık kalmasını sağlar, böylece motor işlevini yaparken zorlanmayacağından yakıt tasarrufu sağlanır.
- Yüksek Termal ve Oksidasyon Kararlılığı: Yüksek sıcaklıklarda motorun aşınmalara karşı korunmasını sağlaması ve antioksidan özelliğinden dolayı yağın yaşlanması çok yavaş olduğundan, yağ değiştirme periyotları uzundur.
- Üstün Motor Koruması: Yüksek kükürtlü yakıt kullanımında dahi yüksek korozyon önleme özelliği ile motoru en iyi şekilde korur.
- Düşük Egzoz Emisyonu: Zararlı egzoz gazı emisyonları azaltan özelliği sayesinde çevre dostu bir üründür.
- Üstün Korozyon Koruması: İyi bir film tabakasıyla, içeriğindeki korozyon inhibitörü sayesinde motor parçalarını korozyona karşı mükemmel bir şekilde korur.
- Düşük Sıcaklıkta Yüksek Pompalanabilirlik Özelliği: Düşük sıcaklıkta çok iyi pompalanabilirlik özelliğinden dolayı, ilk çalışma kolaylığı sağlayarak motor ömrünü uzatır.
Teknik Özellikleri
SAE VİSKOZİTE SINIFI | STANDART | 5W30 | 10W40 |
Viskozite 100 °C, cSt |
ASTM D 445 | 10,61 | 13,2 |
Viskozite İndeks |
ASTM D 2270 | 165 | 167 |
Alevlenme Noktası, °C |
ASTM D 92 | 236 | 242 |
Akma Noktası , °C |
ASTM D 97 | -42 | -42 |
TBN, mgKOH/g |
ASTM D 2896 | 11,0 | 10.8 |
Sülfatlanmış Kül, % |
ASTM D874 | 0,92 | 0.91 |
* Yukarıdaki veriler tipik değerler olup üretimden üretime değişebilir.
Karşıladığı Şartnameler
API CJ-4+/CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4, API SN/CF, ACEA E9.E7.E6.E4, MAN M 3677/3575/3477/3271-1, SCANIA Low Ash LDF-4, MB 228.51, MB 228.31, MTU Type 3.1, Volvo VDS-4, Volvo VDS-3, Volvo CNG, MACK EO-O Premium Plus, EO-N Premium Plus, EO-N Plus, Cummins CES 20081, Cummins CES 20076/77,CAT ECF-3, CAT ECF-1-a, JASO DH-2, DEUTZ DQC IV-10 LA, Renault RLD-3/RLD-2/RGD/RXD, Detroit Diesel DDC 93K218, Voith Retarder Class B
REV05 MART 2023